Postupak kupovine
Sve artikle koje smo prikazali na našoj internet prodavnici damarshop.rs možete poručiti, na vrlo brz i jednostavan način. Sve što je potrebno da uradite je da pronađete artikal koji želite, odaberete ga čime će te ga prebaciti u Vašu online korpu, ostavite svoje podatke, a mi ćemo se potruditi da vam sva roba koju ste naručili stigne u roku od 2-5 radnih dana.
Ubacivanje artikla u korpu:
Nakon što pristupite našem sajtu, pređite na pretragu artikala. Kada se odlučite za neki artikal kliknite na ikonicu “dodaj u korpu”, čime će te arikal staviti u korpu. Kao potvrdu da ste artikal ubacili u korpu u gornjem desnom uglu će ikonica korpa imati naglašen broj artikala.
Pregled korpe:
Klikom na korpu u gornjem desnom uglu možete pregledati sadržaj vaše korpe. U pregledu korpe će Vam biti izlistani svi artikli koje ste odabrali prilikom kupovine na internet prodavnici. Sadržaj korpe ovde možete ažurirati odnosno menjati količine, izbaciti određene artikle iz korpe ili isprazniti celu korpu. Podsećamo da još jednom proverite naš vodič za veličine pre daljih koraka.
Potvrda korpe:
Ukoliko ste završili sa kupovinom, klikom na opciju „Plaćanje možete potvrditi vašu korpu. Odabirom opcije „Plaćanje“ otvoriće se novo polje u koje će biti neophodno da unesete Vaše podatke koje ćemo koristiti kako bi obradili Vašu porudžbinu. Moguće je i lično preuzimanje porudžbine u tržnom centru Ada Mall – III sprat, na štandu Damar shop-a, Radnička 9, Beograd
Način plaćanja:
Ispod naslova „izaberite način plaćanja“ odaberite jednu od ponuđenih opcija:
– Pouzećem (kuriru prilikom dostave). Plaćanje kuriru prilikom dostave moguće je isključivo u gotovini
– Platnom karticom,
Nakon odabira načina plaćanja odaberite opciju „Završi kupovinu“ kako bi priveli proces naručivanja kraju.
Ukoliko ste kao opciju plaćanja odabrali plaćanje platnom karticom u sledećem koraku ćete uneti podatke sa vaše platne kartice.
Polja u koja je neophodno da unesete podatke Vaše platne kartice su: broj kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka kartice i cvv broj kartice (odnosno verifikacioni broj kartice) – to je broj koji obično stoji na poleđini kartice, nakon broj kartice (može da bude prikazan kompletan broj kartice sa 16 cifara ili samo zadnje 4 cifre) stoji poseban kod koji se obično sastoji od 3 cifre (kod nekih kartica ima i sa 4 cifre), i taj trocifreni broj je vaš cvv broj kartice. Eventualno može vam se tražiti da unesete tip (brand) kartice.
Robu poručenu putem onlajn prodavnice moguće je platiti Visa, Mastercard ili Maestro platnim karticama ukoliko su iste odobrene za onlajn plaćanja od strane banke izdavaoca. Prilikom plaćanja platnom karticom nakon što kupac potvrdi porudžbinu vrši unos podataka sa platne kartice i obavlja plaćanje. U slučaju neuspešne transakcije kupac će dobiti informaciju o neuspelom plaćanju i moći da pokuša ponovo ili odabere drugi metod plaćanja.
Finalni pregled unetih podataka i potvrda porudžbine:
U sledećem koraku, pojaviće vam se potvrda kupovine koju možete odštampati ili jednostavno zabeležiti podatke o transakciji – informacije o statusu transakcije (da li je transakcija uspela ili ne), ID broj porudžbine – ID broj svake porudžbine je jedinstven , iznos koji ste platili i valutu u kojoj je transakcija obavljena.
Ovim korakom se završava proces online kupovine. Nakon toga, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a. Ukoliko prilikom procesa naručivanja budete imali bilo kakav problem, uvek nas možete kontaktirati putem maila info@damarshop.rs.
U procesu obavljanja kupovine, potrošač izjavljuje da je upoznat i saglasan sa Opštim uslovima i predugovornim informacijama i Politikom privatnosti. Nakon završetka procesa naručivanja robe, potrošač na e-mail dobija specifikaciju porudžbine. Ovaj e-mail je potvrda da je porudžbina obrađena i da se dalje procesuira, te ne predstavlja zaključenje ugovora o prodaji robe. Kada se potvrdi da je roba koju je potrošač naručio dostupna u skladištu, odnosno kada kurir preuzme robu radi dostavljanja potrošaču, porudžbina će biti potvrđena i potrošač će na e-mail dobiti račun, te se smatra da je ugovor o kupovini tada zaključen. Izuzetno, u skladu sa procesima uspostavljenim na Platformi, račun može biti dostavljen potrošaču prilikom isporuke odnosno u pošiljci zajedno sa proizvodom/ima. Može se desiti da određeni proizvod nije na stanju, o čemu će potrošač biti obavešten. Platforma neće biti odgovorna prema potrošaču ukoliko se desi da određeni proizvod nije u datom trenutku dostupan u skladištu.
Ostavljanjem e-mail adrese potrošač daje saglasnost da mu se na e-mail adresu odnosno elektronskim putem dostavi specifikacija porudžbine, fiskalni račun/i za kupljene proizvode, kao i druga dokumenta koja se odnose na ugovor o prodaji (Opšti uslovi i predugovorne informacije, obrazac zahteva za odustanak od ugovora itd). Izuzetno, u skladu sa procesima uspostavljenim na Platformi, fiskalni račun trgovca se može potrošaču dostaviti u štampanoj formi u pošiljci zajedno sa proizvodom/ima, te je potrošač upoznat i saglasan da u određenim situacijama umesto elektronskim putem, fiskalni račun može dobiti u štampanoj formi. Potrošač je takođe saglasan da mu se na email adresu odnosno elektronskim putem dostavi račun za uslugu dostave (poštarina).
Otkazivanje porudžbine
Potrošač ima pravo da otkaže porudžbinu do momenta dok porudžbina u skladištu ne bude spremna za slanje.
U slučaju da trgovac ne raspolaže naručenim proizvodom, porudžbina potrošača će takođe biti otkazana.
U slučaju otkazivanja porudžbine, potrošač dobija obaveštenje da je njegova porudžbina otkazana., Ukoliko je potrošač prilikom kreiranja porudžbnine izabrao plaćanje platnom karticom, prethodno rezervisana novčana sredstva će mu biti oslobođena. Izuzetno, u cilju bržeg povrata novčanih sredstava zbog otkazivanja porudžbine, potrošač je saglasan da se za otkazanu porudžbinu najpre izvrši autorizacija novčanih sredstava po platnoj kartici, a odmah zatim i refundacija, kako bi u najkraćem roku potrošač mogao da raspolaže svojim novčanim sredstvima.