Politika reklamacija
U nastavku možete pronaći pravila i procedure vezane za reklamaciju/zamenu proizvoda kupljenih putem našeg sajta.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupovina putem naše onlajn prodavnice smatra se prodajom na daljinu. Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe. U slučaju odustanka od kupovine potrebno je popuniti obrazac Odustanak od ugovora o kupoprodaji zaključenog na daljinu koji možete preuzeti OVDE
Popunjen obrazac spakujte zajedno sa artiklom koji vraćate. Artikal koji vraćate možete vratiti putem kurirske službe City Express. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem broja telefona: +381 11 3093 000 radnim danima od 08:00 – 16:00h i dogovoriti preuzimanje pošiljke. Roba se šalje sa naznakom: Damar shop doo – na adresu: Miodraga Nikolića 3, Beograd.
Troškove vraćanja robe i novca snosi isključivo kupac, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravan ili pogrešan proizvod. Ukoliko dobijete pogrešan proizvod molimo Vas da nam pošaljete email na reklamacije@damashop.rs
Prilikom povrata robe koja podlaže pravu na odustanak od ugovora ili reklamaciji istu je potrebno vratiti u ispravnom stanju, nekorišćenu i u originalnom pakovanju na kome ne sme biti oštećenja. Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je isti ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je roba vraćena u ispravnom stanju iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, biće vraćen najkasnije u roku od 14 dana od prijema obrasca za odustanak od ugovora o kupoprodaji i proizvoda.
Zakon o zaštiti potrošača propisuje da potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja, kao i u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke. Shodno navedenom, odustanku od kupovine ne podležu kupljeni proizvodi kao što su čarape, donji veš, kupaće gaće, kostimi, kao i drugi proizvodi koji ne poseduju neoštećeno celofansko pakovanje na ambalaži i koji su otvarani po preuzimanju.
Ukoliko ste nakon prijema artikla utvrdili da artikal nije odgovarajući imate pravo na zamenu uz priloženi račun i popunjen reklamacioni list . Popunjeni reklamacioni list pošaljite na e-mail: reklamacije@damarshop.rs gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene. Zamenu artikla možete izvršiti 5 dana od dana prijema artikla. U slučaju zamene robe kupac snosi troškove transporta spornog artikla do magacina kao i ponovni transport zamenjenog artikla. Poručeni artikal nije moguće menjati ako je korišćen, oštećen na bilo koji način ili nema orignalnu etiketu proizvoda.
Ukoliko ustanovite da naš proizvod ima određenu grešku ili neki vid nedostatka prijave reklamacija možete podneti slanjem popunjenog reklamacionog lista na email adresu reklamacije@damarshop.rs . Reklamacioni list možete preuzeti OVDE. Takođe, prijavu reklamacije možete izvršiti na štandu Damar shopa u tržnom centru Ada Mall popunjavanjem reklamacionog lista.
Proizvod koji reklamirate mora biti čist, upakovan u kutiju/kesu, a reklamna greška mora biti označena. Damar shop ne preuzima odgovornost za fizički oštećene proizvode ili proizvode koji su oštećeni nenamenskim korišćenjem. Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva vratiti novac ili zameniti proizvod.
Rok za rešavanje reklamacije
Od trenutka prijema reklamacije, naš odgovor na istu će uslediti u roku od 8 dana, a a rešavanje same reklamacije najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije.
Dodatne napomene
Reklamacije koje nisu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača neće biti razmatrane. Za više informacija o pravima potrošača, možete posetiti sajt Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije.
Troškovi povraćaja
- Ako je greška prodavca (pogrešan artikal, oštećenje itd.) – troškove slanja ispravnog proizvoda snosi prodavac.
- Ako se predomislite i vraćate ispravan proizvod u roku od 14 dana – troškove povratne dostave snosi kupac.
Izuzeci
- Povraćaj novca nije moguć za proizvode rađene po narudžbini ili personalizovane proizvode. Takodje, proizvodi na rasprodaji ne mogu se vratiti.
- Artikli koji su korišćeni, oštećeni zbog nepravilnog rukovanja ili vraćeni bez originalne etikete ne podležu refundaciji.
Kontakt
Za sva pitanja i nedoumice pišite nam na:
reklamacije@damarshop.rs
Hvala što kupujete kod nas!
Proizvod možete poručiti ali će isporuka kasniti nekoliko dana zbog dopuna lagera.
Proizvod je uspešno uklonjen sa liste želja